Re: Karta graficzna a OS/2 3.0

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 16:08:51 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Zdaje sie, ze sterowniki do warp 4.0 chodza rowniez pod warp 3.0 - czyli np. matroxy by
> ci poszly. Zreszta, czy SDD nie chodzi pod warp 3.0?

Nie zawsze - setup do Elsa winner 2000 wywala się na samym początku, a
próba ładownia na siłę, daje możliwość skorzystania z back-up . Jak
przed każdym grzebaniem w systemie , przy instalacji nowej karty robię
aktualny zrzut systemu(całej partycji) - to ratuje przed przyjemnością
instalowania całości.

Ma ktoś sposób na Elsę żeby wystartowała pod Warp-3?

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >