Re: Testy systemow w magazynie Chip

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 01:55:55 MET

Rafał Zawiślak wrote:

> Prawdę mówiąc wcale się nie dziwię. To co zrobił IBM z tym
> systemem to woła o pomstę do nieba...
> Według mnie nie ma co się obrażać - pisze o tym o czym chcą
> ludzie. Tak naprawdę OS/2 dla większości jest zupełnie
> nieosiągalny ....

> W znacznej części niepopularność OS-a jest następstwem tego,
> że system jest postrzegany jako martwy, a osoby go
> używające to jacyś "bagaci hobbyści" ...

A tak naprawdę - redaktorek zagląda na stronę www.teamos2.org.pl i...
widzi kilka nazwisk... jest nas kilku???

> ... Wiele z czasopism posiada już własne grupy dyskusyjne,
> na których można zaproponować temat na artykuł ....
> Zawsze można zapytać "a dlaczego wśród testowanych urządzeń
> nie poruszyliście sprawy sterowników dla OS/2"?

> ...Tak naprawdę można doczepić się do wszystkiego.
> Ale samemu już nie mam ochoty zwracać uwagi na takie szczegóły > bo zawsze wraca zaczarowane "przecież tego nikt nie używa" i
> prawdę mówiąc jestem w tym bardzo osamotniony.

Wpadnij na piwo - jest nas więcej! - smutek minie!

> Nie chcę by ludzie postrzegali mnie jako kompletnego świra...

Jeżeli używasz OS/2 to nieuniknione - owczy pęd powoduje zanik szarych
komórek, a owczy pęd do windy nasila ten proces.

> W przypadku chipa najlepiej prezentuje się grupa
> chip.artykuly", gdyż na listę regularnie pisuje/odnosi się do
> propozycji wielu z redaktorów tej gazety... Istnieją grupy
> poświęcone PCKurierowi, Enterowi - zawsze można przecież coś
> napisać, z czegoś się pośmiać... Coś o czymś się więcej mówi
> staje się bardziej namacalne...
> Samo głupie wstukanie w siga lub organizację, wpisu "Team OS/2 > Polska" z odnośnikiem do strony powinno dawać już efekty...

> Nie możemy zamykać się we własnym obrębie na pl.comp.os.os2...

Racja!

> ...ale nie powinniśmy [wydaje mi się] dawać odpowiedzi "no to
> masz pecha" jeżeli kogoś nie stać na niego. Powiem szczerze ...

Na wielu uczelniach leżą płytki Warpa-3 - bezużyteczne - należy to
wygrzebać - ja już kilka przekazałem szkole, uruchomiłem na starych
maszynach, dodałem do tego darmowe pakiety biurowe, programy szkolne,
encyklopedie itd. -mają legalny system za friko - system, który działa i
pokauje możliwości prawdziwej wielozadaniowości.

> Teraz myślę, że mamy bardzo sprzyjający moment na to by
> podnieść sprawę Warpa...

Ten moment był pięć lat temu i został przesrany przez speców od
marketingu z IBM - nie odbili nawet piłeczki o braku aplikacji(wtedy nie
było aplikacji do obu systemów).

Chyba, że.... w obliczu nowości [CP; eCS]

> ...owszem, możemy im wysłać wiadomość "jesteście do d***", ale > pytanie co to zmieni?

Owszem -zmieni będzie o kilku zatwardziałych przeciwników więcej.

> pozdr.
> rAFII

A teraz na koniec:
> ...za swojego OS/2 daliśmy masę szmalu [bo większość z
> nas kupiła wersje legalne]

I od tego należy zacząć - to podkreślać - stanowimy elitę, która nie
tylko posługuje się legalnym systemem, a potrafi obsługiwać system,
który wykłada windę, jest oszczędniejszy i bardziej logiczny. Systemem,
który wymaga on od użytkownika większej wiedzy, ale i rozwija, a nie
ogłupia.

Mało tego - możemy nauczyć innych... [http://www.teamos2.org.pl]
...i zrobimy to z przyjemnością, bo nasza wiedza może służyć innym.

Swego czasu napisałem do kilku pism, że jak uważają, iż użytkowników
OS/2 jest kilka procent, to niech dadzą proporcjonalną ilość stron w
każdym numerze - inaczej nie będę kupował - efekt- nie kupuję - lecz na
Nowy Rok dostałem zaległe od 2 lat etui na CD i to 2 szt. - czyżby ktoś
doszukał się mojego listu? - a może - jest to zaproszenie do napisania
czegoś sensownego... - może spróbować?

Wracając do propozycji Rafała - uzupełniłem swój podpis

Pozdrawiam

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >