Re: Testy systemow w magazynie Chip

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 22:10:31 MET

mbs napisał(a):
> A tak naprawdę - redaktorek zagląda na stronę www.teamos2.org.pl i...
> widzi kilka nazwisk... jest nas kilku???

I tak za mało :-(

> Wpadnij na piwo - jest nas więcej! - smutek minie!

Samotny jestem w walce z windziarzami na tych grupach, choć od jakiegoś
czasu Przemek Pawełczyk też tam zaczął pisać :-). Natomiast życie
towarzyskie to chyba mam aż za bardzo rozbudowane [to tak a'propos
samotności].

[...]
> Na wielu uczelniach leżą płytki Warpa-3 - bezużyteczne - należy to
> wygrzebać - ja już kilka przekazałem szkole, uruchomiłem na starych
> maszynach, dodałem do tego darmowe pakiety biurowe, programy szkolne,
> encyklopedie itd. -mają legalny system za friko - system, który działa i
> pokauje możliwości prawdziwej wielozadaniowości.

Od kiedy mam nagrywarkę mogę wręcz wysłać swojego własnego [no, chyba że
trafi na giełdę, to się wstrzymuję]...

> Owszem -zmieni będzie o kilku zatwardziałych przeciwników więcej.

Dokładnie.

> I od tego należy zacząć - to podkreślać - stanowimy elitę, która nie
> tylko posługuje się legalnym systemem, a potrafi obsługiwać system,
> który wykłada windę, jest oszczędniejszy i bardziej logiczny. Systemem,
> który wymaga on od użytkownika większej wiedzy, ale i rozwija, a nie
> ogłupia.

Zgoda. Do tego można i chyba trzeba podkreślać, że nie trzeba być jakimś
guru, by umieć się nim posługiwać. OS/2 jest w gruncie rzeczy prostym
systemem...

zdrówko
rafal