Re: Boot manager i winda98

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Mon 26 Feb 2001 - 12:57:44 MET

On Mon, 26 Feb 2001, Leszek KUBRAK wrote:

> W przeciwieństwie do OS/2 czy Win NT w'98 nie potrafi wystartować inaczej,
> jak z dysku primary. I tu Cię boli.
I można to ominąć w prosty, ale upierdliwy sposób. Jak już bardzo będziesz
chciał uruchomić to paskudztwo, to wejdź do BIOS-u i zmień dysk startowy
na D, a ręczę że zadziała.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|