Re: Boot manager i winda98

Autor: Przemysław Roman (przem_r_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Feb 2001 - 23:04:36 MET

Użytkownik "Artur Alinowski" <Artur.Alinowski_at_itpp.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Zmuszony okolicznościami przyrody do zainstalowania w domu windy, z
> lekkim obrzydzeniem zabrałem się wczoraj do tego procesu. ;-)
> Ale poważnie, sprawa jest taka. Ponieważ nie chciałem zbytnio mieszać z
> istniejącym systemem w kompie postanowiłem dołożyć drugi dysk i na nim
> zainstalować tego MSa. Tak więc układ był pczątkowo następujący:
> IDE1 - master - part1 - Boot manager
> part2 - HPFS
> IDE2 - cdrom i LS120
>
> potem dołożyłe na pierwszym IDE dysk slave
> - slave - part primary - FAT32

> [...]

Parę postów niżej podałem link do strony z b.dobrym boot managerem, podaję
jeszcze raz:
 http://www.kawecki.prv.pl
Sam go używam od ponad roku i dzięki niemu mam taką konfigurację którą
chciałeś stworzyć - czyli Winda na drugim dysku (slave), wystarczy tylko się
zarejestrować - wysłać kartkę do autora i nie będziesz musiał wchodzić do
bios'u żeby zmienić kolejność startową dysków, bo wszystko załatwia ten boot
manager.

Przemek