Re: os2 ...

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 15 Feb 2001 - 07:25:14 MET

On Wed, 14 Feb 2001, Killer wrote:

> czy w WARPie 3 jest mozliwosc postawienia karty sieciowej czy tez nie ?
> bo niby cos tam jest ... ale nie potrafie zainstalowac sterowników do niej
> ..
> ( czy koniecznie trzeba miec wersje WARP 3 connect czy tez da sie tu
> postawic ta sieciowa :\ )
>
> moze jest ktos kto pomuglby mi w tym poczatkowym stadium ... :\
> bo jakos se rady dac nie moge a w inecie nie znalazlem duzo pomocy na ten
> temat :\

Przejdżmy na priva, to nieśmiecą po liście, pomogę Ci to postawić.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|