Re: tcpip32.dll

Autor: Krzysiek (krzysp_at_polbox.com)
Data: Thu 15 Feb 2001 - 00:32:01 MET

Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> Hmmm... Działa Ci netscape? Jeżeli masz MPTN to znaczy że na 99% masz tą dll'ke. A
> może coś pochrzaniłeś z callin' covenction, albo nie użyłeś definicji TCPV40HDRS w
> programie .

Sek w typ, ze uzywam Watcom C/C++... i aby moc skompilowac program, tzn.
dolaczyc wszystkie potrzebne funkcje do programu, musze skorzystac z biblioteki
tcpip32.lib (innej nie ma) i ta biblioteka laczy program z dynamiczna biblioteka
tcpip32.dll, ktorej nie mam. Bez tcpip32.lib nie skompiluje programu... a w pakiecie
os2tk45 nie ma tego wymyslu...

--
Szybko, szybciej, RUBIKON! Naprawdę szybki Internet: http://rubikon.pl