Re: os2 ...

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Thu 15 Feb 2001 - 09:03:32 MET

Killer <killer2_at_polbox.com> napisał(a):
> czy w WARPie 3 jest mozliwosc postawienia karty sieciowej czy tez nie ?
> bo niby cos tam jest ... ale nie potrafie zainstalowac sterowników do niej
> ( czy koniecznie trzeba miec wersje WARP 3 connect czy tez da sie tu
> postawic ta sieciowa :\ )

OS/2 Warp 3.0 NIE MA obslugi sieci. Wersja Connect ma.
Jezeli masz na dysku katalogi \mptn i \INMCOM, to jest to wersja
connect. Katry dodajesz poprzez mpts (zwany nikiedy LAPS - lan adapter
and protocol services).

> moze jest ktos kto pomuglby mi w tym poczatkowym stadium ... :\
> bo jakos se rady dac nie moge a w inecie nie znalazlem duzo pomocy na ten
> temat :\

Jezeli masz dostep, to lap sie za warpa 4.

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688