peer to peer: OS/2 i Win98

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 09:07:00 MET

Hej!

Zatem proponuję taki wątek jw., może być, jak mi się wydaje pożyteczny dla
wielu tzw. zwykłych użytkowników (jak ja): jak skonfigurować prostą sieć peer
to peer w składzie OS/2 i Win98 (u mnie są to dokładnie 2 komputery połączone
bezpośrednio specjalnie spreparowaną skrętką), zwłaszcza jak to zrobić od
strony OS-a - oba komputery mają stałe IP (192...) protokoły TCP/IP, OS/2
NetBIOS, winda NetBEUI, TCP/IP działa (ping OK).

JG