Re: eComStation - zakupy.

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Mon 05 Feb 2001 - 11:16:51 MET

Hej!

Może jednak warto przynajmniej ustalić, co z ewentualnym zakupem eCS przez
Team? Czy temat będzie podjęty, czy też każdy (ewentualnie) we własnym zakresie
to będzie robił? Ja swój projekt listu negocjacyjnego posłałem na listę, odzew
jest zerowy. Skoro jest Team, to trzeba coś postanowić. Ze starym OS/2 coraz
trudniej jest pracować, bo łatanie jego staje się już zbyt skomplikowane a i
tak nie daje gwarancji sukcesu. A może gremialnie przechodzimy na linuxa?

Z szacunkiem

JG