Re: eComStation - zakupy.

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 08:31:20 MET

On pon, 29 sty 2001, you wrote:

> Nie, oni mieli "specjalna" promocje ;) Sporo mniej ich to kosztowalo o ile pamietam.

Hej!

Może warto ponownie wrócić do sprawy zakupu systemu i pertraktacji korzystnej
ceny. Problem tylko, czy są jeszcze chętni. Jeżeli chodzi o koncept listu to w
załączniku do tego postu jest moja propozycja (plik w formacie RTF), założonym
adresatem jest Mensys, firma, która sprzedaje system w Europie.

List powinien być firmowany przez Team - wtedy pewnie nie wywalą go od razu do
kosza.

JG