Re: Cos dla Przemka Pawelczyka

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 16:48:53 MET

On Wed, 31 Jan 2001, Leszek KUBRAK wrote:

> Chyba jednak nie próbowałeś na poważnie postawić Linuksa. Zapraszam do siebie.
> Instalacja Linuksa zajęła mi około 40 min (wszystko przez wolny CD-ROM),
> a skonfigurowanie firewalla około 1 godziny, a nie kilka miesięcy.
po pierwsze, jak myslisz ze firewall to cale bezpieczenstwo, to jestes w
ciezkim bledzie. (zapraszam na strony, www.linuxsecurity.com, a takze
www.gocsi.com (Computer Security Institute))
 :-)
 Poza tym z kilkoma miesiacami to byl "zart" bo tak naprawde, to trzeba
caly czas byc czujnym:)
 Poza tym, wez sprobuj (tak jak ja, z przyczyn techniczynych) zainstalowac
_tylko_ to co niezbedne, a potem doinstalowac wszystko inne, w miare tego
co Ci potrzebne, ze nie wspomne juz o tym ze niektore rzeczy trzeba
kompilowac:> i jestem pewien ze Ci zajmie to troche czasu:)
 Glownie chodzilo o to ze konfiguracja linuxa, jest "nieco" bardziej
uciazliwa niz osa - a czasem (przu niektorych konfiguracjach) efekt ten
sam.

pg