Re: token ring

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 16:44:25 MET

Adam Plaszczyca wrote:
> =

> Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisa=A0(a):
> =

> =

> FDDI to niemal TR - tyle, ze inne medium ;)
> =

Tak, tylko ze masz dwa okregi o przeciwnych kierunkach. W momencie, gdy
jest przerwa w jednym, automatycznie tworzy sie jeden duzy okrag i siec
dalej dziala. Zwykly TR nie ma tego typu zabezpieczen.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *