Re: Karta sieciowa w DELL'u

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 13:36:31 MET

On Fri, 19 Jan 2001, Piotr Warszynski wrote:

> W readme Software Choice znalazlem cos takiego
>
> 6.5.2 Dell OptiPlex GX110
> -------------------------
> Customers may experience an error when installing the Convenience
> Package on a Dell OptiPlex GX110 with an integrated ethernet adapter.
>
> This system has an integrated 3Com ethernet adapter that appears
> to the operating system to be a 3Com Fast Etherlink XL/Etherlink
> XL OS/2 adapter. This causes the incorrect device drivers to
> be installed(EL90X.OS2 dated 01/24/99 and EL90XIO2.NIF dated
> 01/09/97) and when the system is restarted the following message
> [...]
Dzięki. Pomogło.

Małe info dla tych co będą próbowali tego samego. Jeśli wcześnie spróbuje
się skorzystać z orginalnego drivera dołączonego do dystrybucji OS/2, to
po dodaniu tego nowego trzeba dograć do katalogu c:\IBMCOM\MACS plik
EL90X.OS2, MPTS tego, niewiedzeć czemu, nie robi.

Jeszcze raz dzięki za pomoc

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|