SafeFire PPP i SDI

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 09:53:13 MET

Witam!

Wlasnie mi dociagneli SDI i po krotkich bojach jestem on-line :-)

Po probach z in-joyem i SF PPP Injoy na razie poszedl w odstawke.
Injoy jest jfaktycznie niezly, prosty i przyjemny. Jednak jego cena
(potrzebuje NAT-a) nieco mnie odrzucila. SafeFire i jego 30$ to da sie
przelknac.
SF ma dosc skomplikowana konfiguracje. To, co oferuje PM GUI jakos nei
zadzialalo. Na szczescei zgodnie ze stara zasada - czarny terminal to
dobry terminal usiadlem do skryptow konfiguracyjnych i tutaj naprawde
jest miodzio. Dzieki licznym opcjom, jak i mozliwosci wprzegniecia we
wszystko rexxa da sie z nim zrobic wszystko. Na przyklad mialem
zagwozdke traka, ze polaczenie modemowe z TPSA nie ustawialo routingu -
na szczescie rexxio dal sobie rade i z tym.
NAjlepsza rzecza jest nmozliwosc pracy w trybie detached, co tez
wykorzystalem. Dzieki temu komputerek po wlaczeni sam sie laczy i
nawet nie musze sobie zaprzatac glowy tym, czy mu sie uda (udaje sie
zawsze).
A swoja droga niezle Ci Ukraincy go napisali....

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 502) 122 688