Re: OS/2 i tuner TV

Autor: tszczesn_at_elka.pw.edu.pl
Data: Wed 17 Jan 2001 - 21:39:32 MET

> Skąd taki pesymizm? Mój znajomy w ramach pracy dyplomowej
>zrobił zegar DCF77. I to taki po byku: cztery zegary
>kwarcowe z uśrednianiem wskazań i z synchronizacją do
>sygnału DCF - też cwanie, bo musiał dostać całą serię
>zgodnych próbek zanim przestawił wewnętrzny czas. Wyszło
>mu, że wystarczy, żeby złapał bodaj cztery sygnały pod rząd
>na dobę (co w nocy nie jest wielkim wyczynem nawet na
>terenach przemysłowych), żeby można było traktować czas
>jako dokładny.

Ładna rzecz. Aczkowliek jakośc odbioru fal długich i średnich w Warszawie (patzr moje hobby na mojej stronie :) skutecznie mnie wyleczyła z chęci budowy zegara DCF :)

> Potem sprzedał to jakiejś firmie holenderskiej (nie
>pamiętam nazwy), w której zresztą nadzorował produkcję czy
>ciągnął ulepszanie... nie pamiętam. Dorobili do tego
>zestaw anten (wewnętrzne, zewnętrzne...), drivery dla DOS,
>NT i Netware i całkiem sporo tego sprzedali.

A skąd wziął namiar na tą firmę :) Bo co prawda mój projekt
jest aktualnie mało handlowy (był robiony do konkretnej
potrzeby), ale zawsze mogę go przerobić :) A kasa i sława
się przyda :)

Tomek

Internet: tszczesn_at_pay.com.pl
          tszczesn_at_elka.pw.edu.pl