Re: OS/2 i tuner TV

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 00:42:30 MET

On Wed, 17 Jan 2001 20:39:32 tszczesn_at_elka.pw.edu.pl wrote:

> Ładna rzecz. Aczkowliek jakośc odbioru fal długich i średnich w Warszawie (patzr moje hobby na mojej stronie :) skutecznie mnie wyleczyła z chęci budowy zegara DCF :)

        Jeżeli, podobnie jak większość prostych zegarów DCF, miałby on cały
czas odbierać sygnał i to w miarę dobrej jakości, żeby cokolwiek
pokazywać, to rzeczywiście mija się to trochę z celem. A zegar mojego
kolegi (w wersji komercyjnej) testowałem właśnie w warszawie. Notabene
w budynku fabrycznym. I działał. Nawet sprawdziłem, że rzeczywiście
się synchronizował, bo akurat trafiłem z nim na zmianę czasu. ;)

        Zapewne z książki telefonicznej. :)

--
Pozdrawiam,
Jan.