Re: Karta sieciowa w DELL'u

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 07:44:14 MET

On Tue, 16 Jan 2001, max wrote:

> A co na to dosiany setup (diagnostyka) od karty ?
Tego nie sprawdzałem jeszcze, ale zaraz sprawdzę... Tu też wszystko
wporządku. Przepisałem dodatkowo Mac adres, ale to nic nie pomogło.
> Mialem kiedys podobne jajca - karta byla padnieta.
Na pewno nie jest padnięta.

> --
> Minister Zdrowia ostrzega :
> Microsoft Outlook lub zdrowie
> wybór należy do Ciebie

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|