Re: epson stylus color 480

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 08:02:15 MET

On Tue, 16 Jan 2001, Tim wrote:

> Czy komuś udało się uruchomić tą drukarkę pod OS'em?
> Sterownik OMNI u mnie osobiście nie działa. Plik jest wysyłany do
> drukarki...i nic się dalej nie dzieje :((
> Co z tym zrobić? Na stronie Epsona nie znalazłem żadnych sterowników do tej
> drukarki. Czy można uruchomić ją jakoś "ręcznie"?
> Pozdrawiam.
Nie posiadam 480, a ESC200. Drukarki te są trocę do siebie podobne. Po
pierwsze jeśli jeszcze nie zmieniłeś, to zmień w config.sys nast. wpisy:
PRINTMONBUFSIZE=134,134,134
BASEDEV=PRINT01.SYS
na:
PRINTMONBUFSIZE=2048,134,134
BASEDEV=PRINT01.SYS /IRQ
To na początek. Następnie pociągnij sobie driver z
ftp://ftp.koszalin.tpnet.pl/pub/os2/drivers/printers/epson_driver_v1020.zip
w tym samym katalogu jest jeden z nowszych sterowników omni, który sam
używam. Napisz jeszcze jak skonfigurowałeś sterownik, bo może tu jest
problem.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|