Re: offtopic: Re: Orto

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 22:13:22 MET

On Mon, 15 Jan 2001 17:06:29 lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor
Piotrowski) wrote:

> Zgadzam sie i niestety - boleje nad tym. Preferuje odroznianie sie
> na plaszczyznie jednostkowej od narodowej :)

        Każda płaszczyzna jest dobra jeżeli skutecznie zapewnia zaspokojenie
potrzeby przynależności do jakiejś akceptowanej przez siebie grupy,
zwykle liczebnie znacząco mniejszej niż 6 mld. Np. to, że usilnie
starasz się odróżnić od Windowsiarzy myślą, mową, uczynkiem i
obyczajem również jest wynikiem plemiennej potrzeby odróżniania się (i
tym sposobem możemy wyrzucić 'offtopic:' z tematu. ;)

        Ja natomiast staram się pisać po polsku ortograficznie (co mi zwykle
wychodzi) i gramatycznie (z tym już gorzej), żeby odróżnić się od
tych, którzy mieli do szkoły za daleko i za bardzo pod górkę (może
jednak zostawię ten offtopic... ;)

--
Pozdrawiam,
Jan.