Re: offtopic: Re: Orto

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 23:22:40 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> =

> On Sat, 13 Jan 2001 23:54:17 +0100 (MET), tszczesn_at_elka.pw.edu.pl wrote=
:
> =

> Na pewno w obecnej postaci... Ale mysle, ze roznica miedzy tym, ze kazd=
y z kazdym
> moze porozumiec sie po angielsku (a pewnie za jakies 100 lat bedzie juz=
 cos w tych
> okolicach) a tym, ze mowimy tylko po angielsku jest niewielka...
> =

Nie wiem skad ta nagla milosc do angielskiego. Ten jezyk jest bardzo
niedoskonaly: nieregularny, wieloznaczny, o pisowni nie wspomne. Nad
polskim ma jednak te przewage ze ma nieco prostsza gramatyke i
przewaznie latwiejsza wymowe (choc nie zawsze). Jest go sie latwiej
dlatego nauczyc, ale zeby to mial byc jezyk przyszlosci calej ludzkosci
to bardzo powaznie watpie.

<PROROCTWO>
W przyszlym swiecie, ktory juz niedlugo zastapi obecny, ludzkosc
osiagnie znacznie wyzszy poziom rozwoju umyslowego i porozumiewac bedzie
sie za pomoca telepatii.
</PROROCTWO>

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *