Re: Orto

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 21:35:55 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> =

> On Sun, 14 Jan 2001 15:08:49 +0100 (MET), Jan Sto ek wrote:
> =

> =

> Nie wiem... jakos latwiej mi z angielska - bo tam zazwyczaj jednak moge=

> przeanalizowac, ze jak cos sie tak wymawia, to tak sie pisze... A w pol=
skim to czesto
> jedynie na podstawie dzwiecznosci/bezdzwiecznosci
> =

Czyzby? Np. mowiac ... (tu cos powiedzialem) napisalbys here czy hear?
Albo ... napisalbys fare czy fair?

Od ponad 11 lat mieszkam w USA i powiem Ci krotko: nie masz racji.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *