Re: Cuda z sesjami dos-u po fixie13

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 08:16:50 MET

Dla tych którym się sypią sesje Dos lub WinOs, dodam coś co może nie
dotyczy Warpa 4 - mam wersję 3 i wielkie problemy wystąpiły, gde
wstawiłem kartę S-3 , poprostu potrafiło wywalać sesje DOS i WinOS, a
sposób był zawarty w opisie sterownika, tylko nie chciało się
przeczytać...
Okazało się konieczne (dla karty S-3) ustawienie video DOS: xga=0;
FastPast=1; VM Retr=0; Vomem=O VRE=O; VROM=1; Vs-WN=1,VwRef=1 (tylko
jeden z tych parametrów jest krytyczny, ale nie pamiętam który więc
podaję wszystkie). Ustawiłem to globalnie dla wszystkich sesji i mam z
głowy. Maszyna stara, system stary, ale działa i oby tak dalej- pracować
na tym mogę i idzie sprawniej niż na P300 w pracy, czy na uczelni.

Pozdrawiam i życzę znalezienia nie tyle przyczyny co wyjścia z problemu.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >

Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt