Re: Cuda z sesjami dos-u po fixie13

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 08:24:56 MET

On czw, 11 sty 2001, you wrote:

> Nie mam zadnych problemow. W starszych wersjach sterownikow byly pewne
> problemy, ale w nowych nie spotkalem sie jeszcze z niczym.

U mnie (Matrox G200 z oryg. sterownikiem z grudnia 1999) po fixie 14 sesje
WinOS2 działały, zwłaszcza na początku, b. powoli - chodzi tu o takie operacje
jak przemieszczanie okna i zmiana jego rozmiaru, przełączanie okienek w obrębie
aplikacji. Po jakimś czsie jedne (Access 2) zaczynały działać normalnie, w
innych (Word2) dalej były problemy, aplikacje LOtusa (Organizer i 1-2-3
funkcjonowały chyba bez problemu, ale może nie zauważyłem anomalii). W sesjach
DOS były problemy z poprawnym wyświetlaniem zawartości okna (pełnoekranowych nie
sprawdzałem). Po zmianie na fix 13 (jak go zainstalowałem w oryginalnej formie
zaraz po jego ukazaniu się - a więc przed poprawkami - to wszystko
funkcjonowało OK) to samo, a dodatkowo, przy próbie zmiany rozmiaru okna sesji
DOS (mode co80,43), upadek całego systemu. Niedługo spróbuję innych możliwości.

JG