Problem z dyskiem podczas instalacji, znowu...

Autor: Krzysztof.Paw?owski
Data: Sat 13 Jan 2001 - 02:34:52 MET

Dobrywieczor!

Mam straszny problem lub moze: znowu mam straszny problem.
Co jakis czas zdarza mi sie, ze musze przeinstalowac
system z takiego, czy innego wzgledu. Tak czy inaczej,
nie bylo chyba przypadku, w ktorym nie byloby problemu
z instalacja... chodzi o dysk, a raczej tego, czego fdisk
nie widzi. Widzi dysk (cale 20Gb), ale nie rozroznia
partycji, zle widzi wolna przestrzen etc. Wiem, ze trzeba
przekopiowac nowsze wersje ibm1s506.add (i inne), ale cos
nie za bardzo mi to dziala. Nie bede przeciez formatowac
calego dysku... A na tym dysku, kiedys OS/2 byl...

i co teraz mam poczac? Za kazda pomoc bede bardzo wdzieczny [;)]

P.S
Takie glupie pytanie: uzywac Os/2 od bardzo dawna i szczerze
uwazam ten system za jeden z lepszych, ale czy tylko ja mam
wrazenie, ze ta instalacja, jezeli nie do du&% jest, to co
najmniej klopotliwa? Co, jezeli zdecyduje sie na kupno eCom
i co? Dalej bede mial takie problemy?