Re: Testy systemow w magazynie Chip

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 17:25:47 MET

On Sun, 7 Jan 2001 12:53:22 +0100 (MET), Rafa Zawi lak wrote:

>Sądzę, że napisanie do naczelnego także wiele może nie zmienić, bo w
>najlepszym wypadku może nie odpowiedzieć na twój list i sprawa jest
>zamknięta.

A to już nie tak hop-siup. Wprawdzie dopiero po ukazaniu się artykułu, ale
można oficjalnie, zgodnie z prawem prasowym wystosować list do redakcji
wykładający im dyletanctwo, z żądaniem wydrukowania go.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21