Re: Testy systemow w magazynie Chip

Autor: Animek (animus_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 12:18:08 MET

Witam

> Ale samemu już nie mam ochoty zwracać uwagi na takie szczegóły bo zawsze
> wraca zaczarowane "przecież tego nikt nie używa" i prawdę mówiąc jestem
> w tym bardzo osamotniony. Nie chcę by ludzie postrzegali mnie jako
> kompletnego świra, który czepia się przy każdej okazji jakichś
> "błahostek" [w ich przekonaniu].

Niestety OS/2 prześladuje jakiś pech (?). Podam zdarzenie z życia.
Otóż postanowiłem że jeden odcinek radiowego programu o komputerach
będzie o OS/2, na co kierownictwo zgodziło się z ociąganiem
(nie-komputerowi, chcieli by ogólnie programy były o czymś innym).
Specyfika programu była taka, że był tam "nie-ekspert" który zadawał
pytania "niefachowe". No i miał zapytać "czym jest OS/2"? Zapytał:
"Czym jest Windows OSR2"? i było o win... :(
samo życie ehhhh

--
| Animek       animus_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl        33547197 |
|    http://www.athys.prv.pl      http://www.teamos2.org.pl    |