Bylo: plyta Jest: euforia

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_obta.uw.edu.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 21:09:29 MET

On Wed, 3 Jan 2001 20:36:47 +0100 (MET), Leszek KUBRAK wrote:

>Sądząc z wypowiedzi, to chyba dłużej jak pięć minut na Warpa nie patrzyłeś.

A ja z innej innej beczki. Patrzyłem na Warpa przez 7 lat a dziś po postawieniu WSeB'a
do sieci SMB wpadłem w niesamowitą euforię. Oto przykłady profesjonalizmu OeS'a:
Nie wiem, czy ktoś instalował WinNT Servera ale przy pomyłce Standalone Server
zamiast Primary/Backup Domain Server (lub odwrotnie) to już było po ptakach -
reinstalcja _systemu_. Natomiast tu wszystko można zmienić.skonfifgurować. A jak coś
nie wyjdzie - skasować kartę/wszystkie protokoły z MPTS i dodać je jeszcze raz i
można dalej pracować lub w ostateczności przeinstalować usługę. Nie spodziewałem
się (nawet ja), że WSeB może spokojnie zastąpić serwera WinNT w sieciach SMB
jako Primary/Seconadary Domain Server. Oczywiście Linux z Sambą też może to
robić. Ale w OeSie prostota konfiguracji, pełna zgodność i wszędzie WPS skłania mnie
do uwielbiania tego systemu :-))))

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 13h 25m 02s 351ms (en).