Re: Zniknięty WarpCenter

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 22:06:00 MET

Hej,

On Wed, 3 Jan 2001 11:18:19 Marek Wojciechowski <mw_at_pg.gda.pl> wrote:

> Metoda jest czywiscie taka sama jak dla LounchPada, a co do nazwy klasy,
> to w XWorkplace jest taka opcja jak "Odtworzenie standardowych obiektow"
> przy pomocy ktorej mozesz odtworzyc usuniety LounchPad, WarpCenter i pare
> innych obiektow.

        Próbowałem. Napisał mi, że Error i "Make sure, you have the
corresponding WPS class installed. Czyli mam kolejny problem: jak
zainstalować klasę WPS odpowiadającą za WarpCenter?

> Chyba na hobbesie jest tez stosowny skrypt REXXowy

        Nie znalazłem. Ale próbowałem modyfikować skrypt do odtwarzania
LaunchPada i, oczywiście, nic to nie dało.

--
Pozdrawiam,
Jan.