Re: Jest: euforia

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 21:18:09 MET

Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> A ja z innej innej beczki. Patrzyłem na Warpa przez 7 lat a dziś po postawieniu WSeB'a
> do sieci SMB wpadłem w niesamowitą euforię. Oto przykłady profesjonalizmu OeS'a:
> Nie wiem, czy ktoś instalował WinNT Servera ale przy pomyłce Standalone Server
> zamiast Primary/Backup Domain Server (lub odwrotnie) to już było po ptakach -
> reinstalcja _systemu_.

> Natomiast tu wszystko można zmienić.skonfifgurować. Nie spodziewałem
> się (nawet ja), że WSeB może spokojnie zastąpić serwera WinNT w sieciach SMB
> jako Primary/Seconadary Domain Server. Oczywiście Linux z Sambą też może to
> [...]

I właśnie dlatego używam OS/2 - ja miałem ubaw przedwczoraj, gdy po 4
godzinach prób informatyk nie uruchomił prawidłowo drukarki Epson pod
win98 i nie przebrnął instalacji gierki DOS-owej Jazz (taki śmieszny
królik dla dzieci), nie wydusił z monitora więcej niż 640/480, modem i
karta dźwiękowa ciągle mu pyskowały.
Gdy go wyśmiałem chciał żebym uruchomił na tym parszywym sprzęcie OS/2 -
zapakowałem do skrzynki swojego twardziela - wystartował bez protestu w
trybie grafiki podstawowej a po 15 minutach system widział wszystko,
monitor w 800/600/256, drukarka miała komunikację zwrotną, modem bez
żadnej konfiguraci działał jak należy! - stary warp3 z poprawkami w
FTPIP ale bez fixpaków!.

Żeby dogonić OS/2 winda musiała by poruszać się także w posiomie a ona
tylko potrafi w dół!

Wygrałem skrzynkę Żywca (bezalkochlowego?:))

a propos - uwielbiania tego systemu: subject Z Nowym Rokiem...

...jak nie uwielbiać jeżeli to tak wygląda...!

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >