Re: Rexx

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 16:53:56 MET

On Fri, 29 Dec 2000, dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl (Dominik Czechowski)
wrote:

> Dzięki wszystkim za odpowiedź, sorry za lamerskie pytanie ale
> napisałem to po 30 minutowym kontakcie z Rexxem. Znalazłem dwa
> interpretery pod NT: jeden z M$ dla NT3.51, drugi z
> http://www.lightlink.com/hessling/index.html (Regina - pod wszystkie
> platformy).
>
> Nowe pytanko:
> Czy to, że pod OS/2 mam rxFTP oznacza, że pod NT również będzie w
> którymś z powyższych pakietów czy muszę szukać tego osobno?

rxFTP to o ile mi wiadomo dodatkowy dll do REXXa w OS/2, który
udostępnia kilka nowych funkcji. Wszelkie pakiety typu Regina, to tylko
interpreter standardu języka, bez tych dodatków. Aczkolwiek nie
wykluczone, że również można je gdzieś znaleźć i doinstalować. Poszukaj
w dokumentacji do Reginy.

Marek