Re: Rexx

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 08:25:39 MET

On Thu, 28 Dec 2000 14:33:43, Marek Wojciechowski <mw_at_pg.gda.pl>
wrote:

> Przy pomocy dowolnej wyszukiwarki poszukaj "Regina REXX Interpreter"
> Jest na wszystko, chyba lacznie z NT.

> Hmm, co znaczy zadeklarowac w REXXie?
> Takie cos powinno wystarczyc:
>
> tabl. = 0 (to mozesz uznac za "deklaracje"/inicjalizacje)
> tabl.i.j = costam
> tabl.4.10 = xxx
> tabl.i.3 = 20
>
> Mniej wiecej jest to tabl. dwuwymiarowa.
> Uwaga. np. tabl.i+1.4 = costam nie bedzie dzialac. Najpierw modyfikacja
> zmiennej, a pozniej mozesz jej uzyc do indeksowania. Czyli w powyzszym
> przykladzie:
> [...]

Dzięki wszystkim za odpowiedź, sorry za lamerskie pytanie ale
napisałem to po 30 minutowym kontakcie z Rexxem. Znalazłem dwa
interpretery pod NT: jeden z M$ dla NT3.51, drugi z
http://www.lightlink.com/hessling/index.html (Regina - pod wszystkie
platformy).

Nowe pytanko:
Czy to, że pod OS/2 mam rxFTP oznacza, że pod NT również będzie w
którymś z powyższych pakietów czy muszę szukać tego osobno?

Jeszcze raz wielki dzięki

pOSdrowienia

Dominik Czechowski