Re: test systemow

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 00:20:40 MET

juzek kajak napisał(a):
> Czesc!
> Jakis czas temu na liscie poruszono sprawe testu systemow operacyjnych w
> CHIP-ie. W ktorym numerze mial sie odbyc ten test.
> Z pozdrowieniem swiatecznym.

Cześć

Z tego co się orientuję, to w grudniu miała zostać zamknięta sprawa,
które z systemów będą brane pod uwagę a od początku stycznia miały być
prowadzone testy. Biorąc pod uwagę cykl wydawniczy, to może się to
ukazać koło marca, kwietnia 2001 r.

To tyle co wiem na ten temat. Postaram się od red.nacz. p. Piotra
Kubiszewskiego dowiedzieć, jak ta sprawa wygląda na dzień dzisiejszy o
czym na pewno poinformuję grupę.

zdrówko
rafal