Re: Bootable CD

Autor: Jaroslaw Tabor (jarek_at_srv.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 23:28:21 MET

Przemysław Pawełczyk napisał(a):

> 1.
> Mam CD-R/RW. Chciałbym stworzyć CD z zainstalowanym OS/2 tak, abym mógł
> go używać z CD. Czytam BOOTOS2 i CDBOOT, ale nie ma to jak kilka zdań od
> praktyka. Acha, używam CDRecord/2 (b. dobry!).

Robilem bootowalne plytki ale z DOS-em. Jest taki soft co sie zwie isoimage
czy cos podobnego,
lezy na hobbesie.

> 2.
> A może utworzyć obraz całej partycji z systemem? Ktoś z Was chwalił się
> kiedyś, że tak postąpił. To znaczy jak? A w razie awarii jak ten obraz
> partycji zgrać potem na dysk?

Ja to robilem Linux-em.
dd if=/dev/hda3 of=plik
Mozna jeszcze z-gzipowac. Potem robi sie odwrotnie i wszystko gra i buczy!
Linuxa da sie zawsze zabootowac z plytki, i jest legalny za darmo.

Dziekuje i dolaczam sie do zyczen!

pozdrawiam
JT.