Re: Ncftp

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 01:32:32 MET

On Thu, 14 Dec 2000 23:35:16 +0100 (MET), Hubert wrote:

>Problem w tym, ze wersje, ktore sciagnalem z hobbes'a nie maja obslugi ftp,
>poza wersja beta, a ta ma szwanki (np. przy wysylaniu tworzy sobie, nie
>wiadomo po co, kopie pliku w katalogu czasowym, co 1. zabiera duzo czasu, 2.
>miejsce na dysku, bo pliki, ktorych uzywam maja nieraz kilkaset MB). Ma
>rowniez dla mnie jedna podstawowa wade: potrzebuje komunikowac sie z
>Maczkiem, a ten go nie widzi (moze to wina servera ftp na Maczku. Nie wiem -
>z Sunem nie ma problemow, ale z kolei inne ftp, np. oryginalny OS/2, widza
>Maczka).
hymmm...
taaa, ale musze Ci powiedziec, ze ncftp jest calkiem dobre. nie wiem za bardzo
jak sie sprawuje wersja pod osa (urzywam jej niezbyt czesto /ostatnio czesciej/)
ale nie wyglada na to zeby byla ulomna. Sprobuj jeszcze rodzimej produkcji
Nemo Comandera - ten mial szereg zalet, ale nie mialem nowej wersji, wiec tez
nie jestem zbyt na czasie.
 Wreszcie na koniec, napisz konkretnie o co Ci chodzi, to Ci to napiszemy....

pg