Re: Pomoc Zdrowemu Rozsadkowi

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 17:49:15 MET

mbs wrote:
> =

> Panowie! to nie ta Grupa Dyskusyjna ! lecz...
> =

> Co do moich do=14wiadcze=F1 - pierwszym moim prze=A0o=BFonym by=A0 =FFy=
d,
> robi=A0em za niego i siebie ale mia=A0em krocie, swobod=EA i szacunek.
> Podobnie by=A0o przy pozosta=A0ych kontaktach - zawsze mieli w tym
> interes ale zawsze s=A0owa dotrzymywali i nigdy nie by=A0em przez
> nich oszukany.
> =

Jak juz powiedzialem, sa tez porzadni Zydzi. Choc chciwi, to uczciwi.

> U nas w kraju mamy co=14 gorszego -plag=EA =BFyd=F3w pisanych ma=A0=B1 =
liter=B1
> - to osoby nie nale=BF=B1ce do tej nacji, a posiadaj=B1ce wszelkie
> wr=EAcz przys=A0owiowo przypisywane jej przywary.
> =

> Mo=BFemy zazdro=14ci=E6 =FFydom ich konsolidacji i umiej=EAtno=14ci
> wsp=F3=A0dzia=A0ania na codzie=F1 -i w=A0a=14nie tego jako Polacy,
> powinni=14my si=EA nauczy=E6 od nich jak najszybciej.
> =

To prawda, solidarnosc u nich jest godna pozazdroszczenia. Nie wiem jak
to jest w starym kraju, ale tutaj to co Polak Polakowi zrobic potrafi,
to zgoza czlowieka przejmuje. 45 lat komunizmu nie poszlo na marne.

Ale skonczmy juz te dyskusje.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *