Re: Obrazek

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 06:28:18 MET

Marek Wojciechowski wrote:

> [...]
> innych takich)

> Reszte niestety trzeba kupic. www.ecomstation.com
>
> No to jak, robimy jakis zorganizowany zakup "na zebraka"?
> Z tego co udalo mi sie przechwycic na liscie, to chetne sa osoby:
>
> 1 Marek Wojciechowski
> 2 Leszek Kubrak
> 3 Jan R. Plucinski
> 4 Jan Gromadzki
> 5 Andrzej Pięta
> 6 Dariusz Pilarek
> 7 Jakub Gołąb
> 8 Sławomir Stachniewicz.
> 9 Przemek Dobrowolski (SMP, nie upgrade)
13 Mariusz Błaszak - upgrade z warp3 - to mam legal -może być?
        z tym, że zastrzegam górną granicę ceny wg wcześniejszych propozycji
na liście .

> Poza Przemkiem, to rozumiem, ze pozostali upgrade z Warp4, i bez SMP.
> Troche to malo, zeby dostac jakas znaczaca znizke, ale zawszew mozna
> sprobowac. Ktos mial podobno kontakt z czlowiekiem z Mensys?
> Moze osoby, ktore handluja oprogramowaniem moga wziac wiecej licencji,
> zeby dobic do 20 sztuk (Chyba na tyle dostal znizke TeamOS2de)? Wowczas
> latwiej byloby zbic cene. Nie jestem tylko pewien, czy eCS kupione w
> ramach "zakupow grupowych" moze byc obiektem handlu.
>
> Marek
> --
Zgodnie z prawem chyba tylko ludźmi nie wolno handlować, reszta jest
dopuszczalna - kwestia umowy z dostawcą. Czy są konkretne wiadomości o
cenie uzyskanej przez TeamOS2de?

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >