Re: Obrazek

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 04:45:13 MET

On Tue, 19 Dec 2000 00:29:06, mbs_at_poczta.fm (mbs) wrote:

> Ale fajny !

Tak wyglada po boot-cie prosto z CD (bez twarego dysku, dyskietek i
innych takich)

> Skąd resztę co by ikonki na nim działały?

Reszte niestety trzeba kupic. www.ecomstation.com

No to jak, robimy jakis zorganizowany zakup "na zebraka"?
Z tego co udalo mi sie przechwycic na liscie, to chetne sa osoby:

 1 Marek Wojciechowski
 2 Leszek Kubrak
 3 Jan R. Plucinski
 4 Jan Gromadzki
 5 Andrzej Pięta
 6 Dariusz Pilarek
 7 Jakub Gołąb
 8 Sławomir Stachniewicz.
 9 Przemek Dobrowolski (SMP, nie upgrade)
10 Jarosław Tabor
11 Adam Płaszczyca

i byc moze
12 Rafał Zawiślak.

Poza Przemkiem, to rozumiem, ze pozostali upgrade z Warp4, i bez SMP.
Troche to malo, zeby dostac jakas znaczaca znizke, ale zawszew mozna
sprobowac. Ktos mial podobno kontakt z czlowiekiem z Mensys?
Moze osoby, ktore handluja oprogramowaniem moga wziac wiecej licencji,
zeby dobic do 20 sztuk (Chyba na tyle dostal znizke TeamOS2de)? Wowczas
latwiej byloby zbic cene. Nie jestem tylko pewien, czy eCS kupione w
ramach "zakupow grupowych" moze byc obiektem handlu.

Marek