Re: Sterowniki

Autor: Ninik (dominik_at_chmaju.prv.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 00:02:04 MET

Kiedyś ktoś zwący się mbs_at_poczta.fm (mbs) napisał że:
> [...]

To ja się piszę na ten sterownik bo sam mam, ale nie chodzi to tak jak
bym chciał. Znaczy suwaczek działa jak klawiatura doł i góra... Czyli
rozwiązanie pośrednie. Natomiast trzecim przyciskiem zajmuje się na
myszce xit, bez którego obejść się nie mogę.

ps. zainstaluj ddpack'a bo tam jest to z ty suwakiem :)

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj