Re: Sterowniki

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 06:45:22 MET

Ninik wrote:

> To ja się piszę na ten sterownik bo sam mam, ale nie chodzi to tak jak
> bym chciał. Znaczy suwaczek działa jak klawiatura doł i góra... Czyli
> rozwiązanie pośrednie. Natomiast trzecim przyciskiem zajmuje się na
> myszce xit, bez którego obejść się nie mogę.
>
> ps. zainstaluj ddpack'a bo tam jest to z ty suwakiem :)
>
> --
> ___
> / \ / Dominik Chmaj
> __/ / _ _ _ . _ . /_ www teraz nie żyje
> (_/___/ (_/ / / / / / / / /\ Świątynie to pomniki nadziei.

Sory to nie ja miałem pisać sterowniki - wyraźnie się już na tej liście
wypowiedziałem, że zaprogramować to ja mogę budzik.
Minęły czasy, gdy bawiłem się w Basic-u i Pascal-u na Amstradzie,
to co robiłem wtedy, stopniem złożoności nie przekracza 1/10 sterownika-
są lepsi w te klocki- abecadło już nie wystarcza.

Właściwym adresatem i oczekiwanym twórcą sterowników jest

Tomek tszczesn_at_elka.pw.edu.pl

Trzymam kciuki za jego udaną pracę dyplomową no i przyszłe sterowniki.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >