Pronews 1.51.ib.102

Autor: Ninik (dominik_at_chmaju.prv.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 00:02:03 MET

Hej!
Ukazała się nowa wersja pronewsa!
Jest o wiele szybsza i sprawniejsza. Wymaga już jakiegoś fixa w
tcpip'ie, ale podobno o wiele mniej się już wiesza!
Ja zainstalowałem (tego fixa "stacks" czy jak mu tam było też) i chodzi
i to fajnie. (Animek! przetestować!)

Nie obyło by się jeszcze bez bugów:

+ jak ktoś ma iso2 w nagłówku to przy reply zostaje mu szlaczek do
tego...

+ nie tnie dalej sigów

+ filtry są trochę ubogie

+ podświetlanie tylko w jednym kolorze

+ spacja zjeżdża zbyt nisko, powinno się pokazać conajmniej jedna
linijka więcej...

+ dalej nie ma porządnego szukania

+ niektórzy jeszcze proszą o mailownie w pronewsie. No trzeba by było
coś porobić np jakąś książkę adresową i specjalną zakładkę do poczty :))
W każdym razie życzę im tego szybko :))

Coś jeszcze? Może warto zebrać wszystkie bolączki i dać na
comp.os.os2.apps?

aha byłbym zapomniał leży to to na hobbesie, na razie tu:

ftp://hobbes.nmsu.edu/pub/incoming/pn2151b4.zip

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj