Re: Sterowniki i sieć windziana

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 21:16:25 MET

tszczesn_at_elka.pw.edu.pl wrote:
> =

> U mnie te=BF nagle zacz=EAlo. Po zmianie p=A0yty g=A0=F3wnej...
> Przecie=BF to nie ma nic do rzeczy...
> =

A nie instalowales czegos od nowa?

> =

> NIe da si=EA poprosi=E6 klienta w OS/2 =BFeby nie wystawia=A0 w
> og=F3le wersji 1.0? To by chyba rozwi=B1za=A0o spraw=EA?
> =

To jest zakodowane w programie. Jakby sie dalo zdobyc kod zrodlowy, to
wszystko wtedy mozna zrobic.

> Jak (jakim poleceniem) tworzy si=EA maskarad=EA? Czy mo=BFe trzeba
> przekompilowac linuksowe ipfwadm pod OS/2?
> =

To zalezy od aplikacji. Ja uzywalem InJoy Dialer, a teraz uzywam InJoy
Firewall. Ale sa tez inne programy do tego celu.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *