Re: Sterowniki i sieć windziana

Autor: tszczesn_at_elka.pw.edu.pl
Data: Tue 19 Dec 2000 - 23:51:29 MET

>A nie instalowales czegos od nowa?

Nic, nowe są tylko elementy wbudowane w płytę główną - karta
sieciowa (której zesztą nie używam, bo jest tylko na skrętkę
:( ) i kontroler SCSI

>To jest zakodowane w programie. Jakby sie dalo zdobyc kod
>zrodlowy, to wszystko wtedy mozna zrobic.

Często takie rzeczy są tez w plikach konfiguracyjnych, ja
niestety niezbyt się na tym znam żeby samemu szukac :(

Tomek

Internet: tom_at_pay.com.pl
          tszczesn_at_elka.pw.edu.pl
          www.pay.com.pl/oldradio