Re: Jak zmienic login i password (te od LANu)

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 17:27:20 MET

Piotr Szczesnik wrote:
> =

> On Tue, 12 Dec 2000 12:02:40 -0600, Rafal Szymczak
> <rafalszymczak_at_discoverfinancial.com> wrote:
> =

> =

> Zainstalowa=A0em i posz=A0o, tylko =BFe da=A0em za d=A0ugi login i pluj=
e si=EA, ze
> nie b=EAdziedzia=A0a=A0 Messenger.
> =

A to dlaczego? Nazwy w NetBIOS moga byc do 15 znakow dlugie, i moga byc
binarne (tzn. nie koniecznie podstawowe znaki ASCII).

> =

> Niestety narazie nic tu nie widze. Przez 'net view' tylko siebie.
> Musze jeszcze poszpera=E6 w ustawieniach.
> Pingi dzia=A0aj=B1 ok.
> Ale ja to mam farta z t=B1 sieci=B1 w OS/2 :(

Ja mam zainstalowany LAN Server Requester, a nie File and Print Client,
wiec u mnie instnieje taka zakladka. U Ciebie moze byc inaczej.
Zebys widzial inne komputery w sieci nazwa domeny (w OS/2) i grupy
roboczej (w Windzie) musi byc taka sama. Sprawdz. U mnie to dziala.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *