Re: Jak zmienic login i password (te od LANu)

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 00:53:16 MET

On Thu, 14 Dec 2000 10:27:20 -0600, Rafal Szymczak
<rafalszymczak_at_discoverfinancial.com> wrote:

>A to dlaczego? Nazwy w NetBIOS moga byc do 15 znakow dlugie, i moga byc
>binarne (tzn. nie koniecznie podstawowe znaki ASCII).

Nie mam pojecia. Ja jako login dalem 9 znakow.

>Ja mam zainstalowany LAN Server Requester, a nie File and Print Client,
>wiec u mnie instnieje taka zakladka. U Ciebie moze byc inaczej.
>Zebys widzial inne komputery w sieci nazwa domeny (w OS/2) i grupy
>roboczej (w Windzie) musi byc taka sama. Sprawdz. U mnie to dziala.

O tym to wiem, ale zawsze istnieje mozliwosc, ze cos przegapilem.
Narazie to chyba jestem za bardzo niewyspany bo nie moge znaleźć
miejsca, gdzie ustawia sie DNS, bramke, WINS....
A może coś źle pamietam. Ostatnio wszystko konfigurowałem już dawno.

--
=--------   /__//_  /     ---------- mailto:szczesnik_at_usa.com ------=