SDD i WinOs2

Autor: Wojtek (w.nowinski_at_trg.com.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 17:50:50 MET

Witam,
Mam pytanie czy ktoś ma doświadczenie z SDD (IBM'a lub Scitecha) i
sesjami Winos'a.
Próbowałem na dwu różnych kartach (Savage 4 - 8 MB i Rage 128 - 16 MB) i
nic.
Na pierwszej z nich system zalicza kompletny pad gdy uruchomię jakiś
program w oknie OS2. Okno nie musi być widoczne. Jeśli jest
zminimalizowane efekt jest ten sam.
Sesja WINOS'a nie rusza w oknie a pełnoekranowo chodzi w tempie co
najmniej kuriozalnym.
Na drugiej karcie (ten przypadek boli mnie bardziej) próba uruchomienia
sesji WINOS'a DOS'a kończy się ich zawiśnięciem zniknięciem z listy
okien itp.
Mam Warpa 4 PL + Fix 11
Czy ktoś wie o co chodzi i jak z tego wybrnąć bardzo by mi zależało na
uruchomieniu tego Rage128.

Pozdrawiam

Wojtek