Re: zalatwilem ... :-(

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 10:34:41 MET

On Fri, 8 Dec 2000, Rafal Szymczak wrote:

> dlaczego tak
> stko
>

> Co rozumiesz przez nadpisywanie pliku?
>
> Tak w ogole, to czy moglbys przedstawic wszystko po koleji?
> Zainstalowales fiksa 9 i wtedy system zaczal Ci sie wykladac przy
> starcie. Sadziles, ze jest to wina HPFS386 i wrociles na zwykly HPFS. I
> system wyklada sie dalej. Nie wyglada to mi na logiczne wytlumaczenie,
> ale to jest to co ja zrozumialem z tej dyskusji. Napisz dokladnie jakie
> byly objawy problemu i co robiles krok po kroku, a na pewno da sie temu
> zaradzic.

Już sobie poradziłem, ale opisze co się działo. Moje problemy zaczęły się
wtedy gdy zaczęło mi dokuczać rozsypanie systemu - nie uruchamiały się
niektóre programy zwieszając konsole itp. Postanowiłem zainstalować fix
wyższego niż posiadałem (5 -> 9) by poprawić co napsułem przez ostatnie
lata. Po nałożeniu 9 fixa przy próbie nadpisywania dowolnego pliku system
poprostu się wykrzaczał trapem. Więc pierwsze co pomyślałem, to to, że
najprawdopodobniej konflikt powstaje przy współpracy z
HPFS386. Podmieniłem w config.sys zapis o IFS i system już nie
wystartował. Powodem prawdopodobnie było instalowanie/konfigurowanie sieci
co nakłada na file system uprawnienia, przez które orginalny :-) HPFS nie
potrafił dostać się do danych.
Tera wróciłem do porzedniej konfiguracji (przy pomocy linucha) i problemy
z nadpisywaniem znikły, za to jak jest błąd na dyskietce to zamykana jest
aplikacja,, która z tej dyskietki korzysta.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|* * * *ap_at_zt.koszalin.tpsa.pl ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|