Re: zalatwilem ... :-(

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 18:13:10 MET

Andrzej Pi=EAta wrote:
> =

> HPFS386 zacz=B1 mi si=EA wyk=A0ada=E6 po na=A0o=BFeniu fix 9, nie wiem =
dlaczego tak
> si=EA sta=A0o, mo=BFe to w rzeczywisto=14ci jest co=14 innego, ale wszy=
stko
> wskazywa=A0o na tego w=A0a=14nie. Przy nadpisywaniu pliku -> trap.
> =

Co rozumiesz przez nadpisywanie pliku?

Tak w ogole, to czy moglbys przedstawic wszystko po koleji?
Zainstalowales fiksa 9 i wtedy system zaczal Ci sie wykladac przy
starcie. Sadziles, ze jest to wina HPFS386 i wrociles na zwykly HPFS. I
system wyklada sie dalej. Nie wyglada to mi na logiczne wytlumaczenie,
ale to jest to co ja zrozumialem z tej dyskusji. Napisz dokladnie jakie
byly objawy problemu i co robiles krok po kroku, a na pewno da sie temu
zaradzic.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *