FAT32 i fdisk w OS/2

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 10:33:25 MET

Hej! Pozdrowienia dla wszystkich dyskutantów.

Straciłem już orientację jak to jest z aktualizacją systemu, wygląda na to, że
fiksy nie aktualizują fdiska.
Czy osowy fdisk w ogole jest w stanie prawidlowo zobaczyc i oznaczyc partycje
FAT32? Ten, który mam w swoim systemie nie radzi sobie z tym zdawałoby się
oczywistym zadaniem, w Sieci nic nie znalazłem.

Mysle, ze opisy instalacji w FAQ-OS2 i na Tech/2 powinny nieco precyzyjniej
omawiac kwestie wspolnej instalacji windy98 i OSa, bo obecnie są nieco
lakoniczne (prosze tego nie traktowac jako zarzut). To wazne zwłaszcza dla osób
niezorientowanych w technicznych niuansach. Instalacja tych
systemów tak, żeby współistniały ze sobą na pewno prosta nie jest, o czym
przekonałem się na własnej skórze parę dni temu. Nie chodziło mi nawet o to,
żeby te systemy współpracowały ze sobą (choć z pewnością wiele osób chciałoby,
żeby to było możliwe), tylko w ogóle o możliwość korzystania z OSa znajdującego
się na dysku logicznym, bo nieopatrznie przekonwertowałem FAT z windozą na
FAT32.

JG