Re: windows lepszy od os/2 ?

Autor: Grzegorz Chmaj (animus_at_bbs.chip.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 12:47:55 MET

Jan Waliszewski wrote:
> parametrów (zresztą czy to jest zdalnie możliwe??), ale wydaje mi się, że
> należałoby sprawdzić czy ktoś nie posługuje się Twoim adresem IP,
jest to niemożliwe, adres IP jest przypisany do MAC-a karty sieciowej, a
wpisanie "na sztywno" jest odrzucane przez oprogramowanie serwera.

> przypadku DHCP czy nie występuje wyczerpywanie się puli przydzielanych
> adresów
jakiej puli adresów? zawsze mam ten sam adres IP przydzielony mi na
początku

Tego typu problemy są niezależne od systemu operacyjnego i sprawa
> "Windows czy OS/2?" nie ma jak sądzę nic do rzeczy.
Nie są niezależne, ponieważ akurat z win95 nie ma żadnych problemów

> Z pozdrowieniami - Jan N. Waliszewski
Pozdrawiam
Grzegorz Chmaj